سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربردهای خاص پروژه

کاربردهای خاص

مدرسه و دانشگاه

پروژه یک شرکت فردی یا مشارکتی است که با دقت توسط دانشجویان برنامه ریزی و تحقیق می شود. در مدارس ، م institسسات آموزشی و دانشگاه ها ، یک پروژه یک تحقیق تحقیقاتی است - که به دانش آموز داده می شود - که به طور کلی به تلاش بیشتر و کار مستقل تری نسبت به یک مقاله معمولی نیاز دارد. این امر دانش آموزان را ملزم می کند که حقیقت یابی و تجزیه و تحلیل خود را انجام دهند ، یا از طریق کتابخانه / تحقیقات اینترنتی یا از طریق تجربی جمع آوری داده ها. گزارش مکتوبی که از پروژه می آید معمولاً به صورت یک پایان نامه است که شامل بخشهایی از آغاز پروژه ، تجزیه و تحلیل ، یافته ها و نتیجه گیری آن خواهد بود.

 

مدیریت پروژه

مقاله اصلی: مدیریت پروژه

در مدیریت پروژه ، یک پروژه شامل یک تلاش موقتی است که برای ایجاد یک محصول ، خدمات یا نتیجه منحصر به فرد انجام می شود. تعریف دیگر این است: یک محیط مدیریتی که به منظور تحویل یک یا چند محصول تجاری با توجه به یک مورد خاص تجاری ایجاد می شود. پروژه ها همچنین می توانند به عنوان سازمانی موقت شناخته شوند.

 

اهداف پروژه وضعیت هدف را در پایان پروژه تعریف می کنند که دستیابی به آن برای دستیابی به منافع برنامه ریزی شده ضروری است. آنها را می توان به عنوان معیارهای SMART فرموله کرد: پروژه ها اغلب توسط یک گروه راهنما هدایت می شوند.

 

خاص

دستاورد قابل اندازه گیری (یا حداقل قابل ارزیابی)

قابل دستیابی (اخیراً موافقت یا قابل قبول [توسط چه کسی] به طور منظم نیز استفاده می شود)

واقع بینانه (با توجه به وضعیت موجود منابع سازمانی)

زمان خاتمه یافته (محدود)

ارزیابی (اندازه گیری) در زمان تعطیلی پروژه انجام می شود. با این وجود باید با نظارت و ارزیابی مراقب مداوم پیشرفت پروژه باشید.