سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر ساخت های عمرانی و نظامی و نظامی

زیر ساخت های عمرانی و نظامی و نظامی

در زیرساخت های مدنی ، نظامی و صنعتی (به عنوان مثال نفت و گاز) ، پروژه های سرمایه ای به فعالیت هایی برای ساخت و نصب تجهیزات ، تأسیسات و ساختمان ها اشاره دارند. از آنجا که این فعالیت ها تلاش های موقت با تاریخ شروع و پایان روشن است ، اصطلاح "پروژه" اعمال می شود. از آنجا که نتایج این فعالیت ها به طور معمول زیرساخت های طولانی مدت است ، و عمر آنها در سال ها یا دهه ها اندازه گیری می شود ، این پروژه ها به طور معمول در حسابداری مالی به عنوان هزینه های سرمایه ای حساب می شوند و بنابراین آنها "پروژه های سرمایه ای" نامیده می شوند.

 

نرم افزار کامپیوتر

در نرم افزار رایانه ای ، یک پروژه می تواند متشکل از برنامه ها ، تعاریف پیکربندی و داده های مربوط به آن باشد.

 

پروژه دولتی

می توان اینگونه تعریف کرد: "مجموعه ای از سیاستهای دولتی و / یا آژانسهایی که پیرامون یک مسئله یا ظلم خاص متحد شده باشند" بنابراین ، این نوع پروژه ها به دلیل پیشرفت ساختارهای اجتماعی در طول زمان ، شامل تغییر و پویایی مداوم هستند. پروژه های دولتی باید با شرایط فعلی سازگار شوند. آنها بیشتر مبتنی بر خدمات اجتماعی هستند.

 

انواع

برخی از تجزیه و تحلیل های فعالیت پروژه گرا - با استفاده از اصطلاحات به سبک نظامی - بین پروژه های بزرگ استراتژیک و پروژه های عملیاتی پیش پا افتاده یا م componentلفه تر تمیز می دهند: